Elke reis begint met de eerste stap.

4 maart 2017 - Utrecht, Nederland

De voorbereidingen zijn bijna achter de rug. De koffers bijna gepakt en alles werkt zoals het zou moeten. Ook dit blog is weer ingericht zodat jullie onze verhalen kunnen lezen. Ook zullen we fotomateriaal en zo af en toe een video publiceren.

De bedoeling is met een camper van Chicago naar San Francisco te rijden. Dat doen we met een gloednieuwe camper die we gaan ophalen in de fabriek en dan vervolgens afleveren bij het verhuurstation in San Francisco. Zo iets heet een wegbrengspecial van Roadbear en daarover kun je hier meer lezen.

route-66-mapWe vertrekken 8 maart uit Amsterdam om via IJsland door te vliegen naar Chicago. We verblijven daar een aantal dagen en halen 13 maart onze camper op bij de fabriek. We volgen eigenlijk zo'n beetje de route die vroeger bekend stond als route 66. The Mother Road ! We stoppen echter niet in Los Angeles, maar rijden door naar San Francisco. Daar moeten we 24 april de camper inleveren voor het nieuwe verhuurseizoen.  Na een paar dagen San Francisco gaan we via Seattle en IJsland weer terug naar Nederland. We verwachten 4 mei weer thuis te komen in Utrecht.

We hopen dat jullie weer veel plezier hebben en krijgen in het volgen van onze reisverhalen.

Met vriendelijke groet,

Maarten en Jet

monument 071Niets zo mooi als die wegen die in de horizon verdwijnen. Behalve Monument Valley bezoeken we nog veel meer Nationale parken. Ook staan er een aantal bekende en onbekende plaatsen op het programma.

1. Cees en Ien:
    4 maart 2017
    Wij wensen jullie een superreis.
    Genieten !!!!!
  2. H.A.van Eck:
    Veel plezier.Ben benieuwd naar
    jullie verhalen
  3. Janja:
    Mooi weer, Maarten en Jet! Reis graag via het blog met jullie mee. X
  4. Ferdi:
    4 maart 2017
    Ik kan niet wachten op de uitgebreide verslagen. Jammie.
    Wij zijn net terug uit het heerlijke Lech.
    Veeeeeel sneeuw. Het was er fijn
  5. Wendy:
    5 maart 2017
    Hoe tof is dat! Heel veel spannende reisavonturen toe gewenst
  6. Pieter:
    5 maart 2017
    Leuk, kan niet wachten tot jullie gaan ;-)
  7. Hans:
    5 maart 2017
    Mooie reis. Ben benieuwd naar de stories.
  8. Sophie:
    5 maart 2017
    WoW! Jullie reisschema is precies wat Bas en ik voor ogen hebben volgend jaar! Ben onwijs benieuwd naar de verhalen! Veel plezier! X
  9. Liz:
    5 maart 2017
    Heel veel plezier en geniet van alle mooie momenten die jullie gaan tegen komen. Dikke kus
  10. Hans Vierstra:
    6 maart 2017
    Veel plezier en veiligheid voor alle 2433 miles! :-)
  11. Steffan:
    8 maart 2017
    Heel veel plezier, dame en heer, en Jet beterschap. Hoop dat je de vliegreis een beetje fatsoenlijk doorstaat.